Kalendarze wysyłane są przez nas w odpowiednich opakowaniach i zabezpieczeniach. Zdarza się jednak, że przesyłki docierają do adresata z uszkodzeniami, powstałymi w trakcie transportu, za co jako wydawnictwo nie ponosimy odpowiedzialności. W tej sytuacji, aby uniknąć niepotrzebnych komplikacji reklamacyjnych, prosimy o zwracanie uwagi na stan przesyłek przy ich odbiorze.
Należy sprawdzić czy paczka (paleta) nie jest w jakikolwiek sposób uszkodzona (np. mechanicznie) lub czy jej zabezpieczenie (taśma, folia, karton) nie nosi śladów ingerencji. Jeśli wygląd przesyłki budzi wątpliwości, należy w obecności doręczyciela otworzyć paczkę i przejrzeć jej zawartość. Jeżeli stwierdzicie Państwo, iż kalendarze noszą ślady zalania wodą, są pogniecione itp., wówczas konieczne jest spisanie protokołu reklamacyjnego w obecności doręczyciela. Protokół ten będzie stanowił podstawę reklamacji towaru. Bez protokołu towar uszkodzony podczas transportu nie podlega reklamacji.
Sklep przeznaczony tylko dla firm.
Nie realizujemy zamówień od osób fizycznych.