Uszkodzenia kalendarzy podczas transportu

  • Kalendarze wysyłamy w odpowiednich opakowaniach i zabezpieczeniach.
  • Sugerujemy sprawdzenie stanu opakowań zbiorczych w trakcie dostawy (przy kurierze) i w przypadku uszkodzeń mogących powstać w trakcie transportu spisać protokół, na podstawie którego można reklamować jakość dostawy i odzyskać wartość uszkodzonych kalendarzy.
  • Prosimy o sprawdzenie czy paczka / paleta nie jest w jakikolwiek sposób uszkodzona (np. mechanicznie) lub czy jej zabezpieczenie (taśma, folia, karton) nie nosi śladów ingerencji. Jeśli wygląd przesyłki budzi jakiekolwiek wątpliwości, prosimy w obecności doręczyciela otworzyć paczkę i przejrzeć jej zawartość. Jeśli kalendarze są pogniecione, noszą ślady zalania wodą itp., niezbędne jest spisanie protokołu reklamacyjnego z doręczycielem.
  • Protokół wraz ze zdjęciami prosimy przesłać do naszego Działu Handlowego na , a my zajmiemy się procedurą reklamacji.
  • Sugerujemy sprawdzenie każdej dostawy kalendarzy do 2 dni od dostawy.
  • Informacje o ewentualnych problemach z dostawą są dla nas cenne – zapraszamy do ich przesyłania. Głosy zadowolenia również chętnie przyjmujemy!


Nasz portal korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies. Więcej informacji w polityce prywatności.