Strona No-name

Strona no-name jest całkowicie anonimowa; zawiera wyłącznie ofertę: zdjęcia kalendarzy z opisami oraz opcję funkcjonalnego systemu sprzedaży. Jest gotową stroną, jednocześnie Kontrahent ma możliwość jej personalizacji pod względem logo, danych kontaktowych, cen, form płatności, a nawet kolorystyki strony.

Procedura zamawiania

Aby otrzymać spersonalizowany link do strony no-name wystarczy przesłać informację do działu handlowego na adres:
Zwrotnie zostaną przesłane:

  • spersonalizowany link do strony no-name
  • nazwa użytkownika
  • hasło startowe.

Po otrzymaniu ww. informacji Kontrahent może podpiąć link na swojej stronie internetowej oraz spersonalizować stronę. Może też przesyłać link do strony no-name bezpośrednio do swoich klientów.

Personalizacja sklepu

Aby dokonać zmian w konfiguracji sklepu wystarczy:

  • Wejść na stronę ze spersonalizowanego linku.
  • Kliknąć Login po lewej stronie ekranu.
  • Podać otrzymaną nazwę Użytkownika oraz Hasło startowe.
    UWAGA: po pierwszym poprawnym logowaniu system wymusi na użytkowniku zmianę hasła startowego. Dzięki temu nowe hasło będzie znane jedynie Kontrahentowi – właścicielowi spersonalizowanej strony no-name.
  • Na otwartej w ten sposób stronie możliwe jest wprowadzenie danych i zmiana parametrów strony / sklepu.
  • Po dokonaniu wszystkich zmian wystarczy kliknąć Zapisz informacje w bazie.

Cechy strony No-name

  • Przejrzysty wygląd oraz łatwiejsza nawigacja.
  • Możliwość personalizacji strony no-name pod względem logo, danych kontaktowych, cen, form płatności, kolorystyki strony.
  • Funkcjonalny system zakupów dla Użytkownika (koszyk).
  • Możliwość sprzedaży w różnej formie:
    • na paczki - w tej sytuacji jedyną dostępną dla klienta sklepu jednostką zakupu jest PACZKA
    • na sztuki - w tej sytuacji klient sklepu może kupić pojedynczy kalendarz
    • tylko ceny - w tej sytuacji klient sklepu może jedynie oglądać ofertę i zapoznać się z cenami umieszczonymi przez Kontrahenta w bazie.
  • Możliwość wyłączenia sprzedaży – w takiej sytuacji strona no-name pełni wyłącznie rolę prezentacji oferty.
  • Możliwość wyłączenia poszczególnych grup kalendarzy – nie będą prezentowane na stronie.
  • Możliwość ustawienia różnych form i kosztów transportu oraz form płatności – przelew / pobranie; w trakcie zakupów Użytkownik jest informowany o kosztach związanych z wybraną formą transportu i płatności.
  • Użytkownik ma możliwość wybrania dokumentu sprzedaży: faktura VAT / paragon.
  • Zamówienie użytkownika jest wysyłane na dwa adresy e-mail: na adres Użytkownika podany w trakcie składania zamówienia oraz na adres Kontrahenta podany w bazie danych w polu „e-mail na zamówienia".


Nasz portal korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies. Więcej informacji w polityce prywatności.